CAD designed and built to Aerospace specifications from chrome silicon, corrosion resistant, stainless steel or chrome vanadium for maximum durability, consistency and reliable performance. Built to aerospace specifications; heat treated, shot peened and fully stress relieved to minimize spring set. 1911 AUTO MAINSPRING - Stainless steel (SS) or chrome silicon (CS); wound in the very popular 19 lb. and 17 lb. rate for lighter, consistent trigger pull with reliable ignition.
CAD entworfen und nach Luftfahrtstandards aus Chromsilicon, korrosionsbeständigem Edelstahl oder Chromvanadium gefertigt, um maximale Haltbarkeit, Konsistenz und zuverlässige Leistung zu gewährleisten. Nach Luftfahrtstandards hergestellt; wärmebehandelt, strahlenbehandelt und vollständig spannungsfrei gemacht, um das Setzen der Feder zu minimieren. 1911 AUTO HAUPTFEDER - Edelstahl (SS) oder Chromsilicon (CS); gewickelt in den sehr beliebten 19 lb. und 17 lb. Raten für einen leichteren, konsistenten Abzug mit zuverlässiger Zündung.