Eliminates slide stop and thumb safety failures caused by a broken plunger tube spring. Fits Colt 1911, 1911A1, 1991, Government, MK IV, Gold Cup, Commander (.45, Super .38 and 9mm), Officers .45 caliber, and Delta Elite 10mm.
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Élimine les pannes du verrou de culasse et de la sécurité de pouce causées par un ressort de tube de plongeur cassé. S'adapte aux Colt 1911, 1911A1, 1991, Government, MK IV, Gold Cup, Commander (.45, Super .38 et 9mm), Officers .45 calibre, et Delta Elite 10mm.
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Évaluations client de WOLFF PLUNGER TUBE SPRING, EA.
Nombre d'évaluations: 2
De brownells.com: 2
Note moyenne: 5
Wolff Plunger Tube Spring(15.12.2013)
This is just the ticket to make the Thumb Safety Lock on 1911 function with positive click and stay put. Safety stays put until intentionally manipulated by thumb. Too many 1911's have floppy thumb safeties that can be flicked off just by brushing something against the thumb safety. This spring is the fix.
King of Springs does it again!(12.02.2017)
This Wolff spring is a couple of coils longer than most other plunger tube springs, yet still fits in the tube with no excess length or excessive pressure to make things difficult (as when you're re-installing the slide-lock lever). If your safety is a bit mushy, try replacing your plunger tube spring with this one for a more positive on/off.
Référence: 969000124 WOLFF PLUNGER TUBE SPRING, EA. Ref Fabricant: 26131 Élimine les pannes du verrou de culasse et de la sécurité de pouce causées par un ressort de tube de plongeur cassé. S'adapte aux Colt 1911, 1911A1, 1991, Government, MK IV, Gold Cup, Commander (.45, Super .38 et 9mm), Officers .45 calibre, et Delta Elite 10mm.
14.9CHF17CHF 14.90
*
Délai de livraison environ 8-15 jours depuis l'entrepôt des États-Unis.
Élimine les pannes de sécurité de la glissière et du pouce.
S'adapte à plusieurs modèles Colt 1911, y compris Government et Commander.
Idéal pour remplacer un ressort de tube de plongeur cassé.
Caractéristiques
Poids du colis: 0.005kgLargeur d'expédition: 83mmLongueur d'expédition: 146mm
Détails de l'article
Fabriqué au USA
Référence: 969000126 WOLFF PLUNGER TUBE SPRING, 10-PAK Ref Fabricant: 26133 Élimine les pannes du verrou de culasse et de la sécurité de pouce causées par un ressort de tube de plongeur cassé. S'adapte aux Colt 1911, 1911A1, 1991, Government, MK IV, Gold Cup, Commander (.45, Super .38 et 9mm), Officers .45 calibre, et Delta Elite 10mm.
34.9CHF3CHF 34.90
*
Délai de livraison environ 8-15 jours depuis l'entrepôt des États-Unis.
Référence: 969000125 WOLFF PLUNGER TUBE SPRING, 3-PAK Ref Fabricant: 26132 Élimine les pannes du verrou de culasse et de la sécurité de pouce causées par un ressort de tube de plongeur cassé. S'adapte aux Colt 1911, 1911A1, 1991, Government, MK IV, Gold Cup, Commander (.45, Super .38 et 9mm), Officers .45 calibre, et Delta Elite 10mm.
21.9CHF0CHF 21.90
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En rupture de stock, délai de livraison d'environ 4-12 semaines depuis l'entrepôt des États-Unis.
Eliminates slide stop and thumb safety failures caused by a broken plunger tube spring. Fits Colt 1911, 1911A1, 1991, Government, MK IV, Gold Cup, Commander (.45, Super .38 and 9mm), Officers .45 caliber, and Delta Elite 10mm.
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Élimine les pannes du verrou de culasse et de la sécurité de pouce causées par un ressort de tube de plongeur cassé. S'adapte aux Colt 1911, 1911A1, 1991, Government, MK IV, Gold Cup, Commander (.45, Super .38 et 9mm), Officers .45 calibre, et Delta Elite 10mm.
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Évaluations client de WOLFF PLUNGER TUBE SPRING, EA.
Nombre d'évaluations: 2
De brownells.com: 2
Note moyenne: 5
Wolff Plunger Tube Spring(15.12.2013)
This is just the ticket to make the Thumb Safety Lock on 1911 function with positive click and stay put. Safety stays put until intentionally manipulated by thumb. Too many 1911's have floppy thumb safeties that can be flicked off just by brushing something against the thumb safety. This spring is the fix.
King of Springs does it again!(12.02.2017)
This Wolff spring is a couple of coils longer than most other plunger tube springs, yet still fits in the tube with no excess length or excessive pressure to make things difficult (as when you're re-installing the slide-lock lever). If your safety is a bit mushy, try replacing your plunger tube spring with this one for a more positive on/off.